ΚΥΡΙΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
lewis                                                
Ο Δρ. Tim Lewis παρουσιάζει ενεργό δράση στο χώρο της εκπαίδευσης για 30 χρόνια. Έχει διδάξει μαθητές με συναισθηματικά προβλήματα καθώς και με προβλήματα συμπεριφοράς σε λύκεια, γυμνάσια και δημοτικά σχολεία καθώς και σε ψυχιατρικές μονάδες των Η.Π.Α. Είναι Kαθηγητής Ειδικής Εκπαίδευσης στο University of Missouri. Ο Δρ. Lewis είναι μέλος 13 συντακτικών επιτροπών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους ερευνητές στον σχεδιασμό και στην εφαρμογή σχολικών συστημάτων πειθαρχίας και στήριξης της μαθητικής συμπεριφοράς για τουλάχιστον 20 χρόνια. Έχει συνεργαστεί στενά με ομάδες εκπαιδευτικών στην εφαρμογή του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘΕΣυ) σε διάφορες χώρες του κόσμου. Έχει εξασφαλίσει ερευνητικές χρηματοδοτήσεις άνω των 30 εκατομμυρίων δολαρίων για διεξαγωγή ερευνών με στόχο τον σχεδιασμό και την εφαρμογή του σχολικού συστήματος ΠροΘΕΣυ. Δημοσιεύει εκτενώς και τακτικώς σε επιστημονικά περιοδικά εξετάζοντας διάφορες πτυχές του συστήματος. Ο καθηγητής Lewis διευθύνει το ερευνητικό κέντρο του σχολικού συστήματος ΠροΘΕΣυ του University of Missouri (School-wide Positive Behavior Support) και συντονίζει το εθνικό ερευνητικό κέντρο των ΗΠΑ για τεχνική υποστήριξη σχολείων στην εφαρμογή του συστήματος ΠροΘΕΣυ. Η ειδίκευσή του εστιάζεται στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων, στην αξιολόγηση λειτουργικής συμπεριφοράς και σε σχολικά συστήματα πρόληψης σχολικής παραβατικότητας.
 
H κύρια παρουσίαση του Καθηγητή Lewis στο συνέδριο είναι εδώ.
 
Η παρουσίαση του στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στις 3 Ιουνίου 2016 είναι εδώ.
 
cartledge 
 Η Gwendolyn Cartledge είναι ομότιμη καθηγήτρια Ειδικής Εκπαίδευσης του The Ohio State University (Η.Π.Α.). Παρουσιάζει εκτενή διδακτική εμπειρία σε δημόσια σχολεία καθώς και σε ακαδημαϊκά ιδρύματα. Ως μέλος του ακαδημαϊκού προσωπικού του Ohio State, η έρευνα και οι δημοσιεύσεις της επικεντρώνονται στην ανάπτυξη κοινωνικών και μαθησιακών δεξιοτήτων σε μαθητές με και χωρίς αναπηρία καθώς και σε μαθητές από ποικίλα εθνικά και γλωσσικά υπόβαθρα. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 70 άρθρα, 4 βιβλία, άνω των 27 κεφαλαίων και 2 εκπαιδευτικά προγράμματα. Έχει άνω των 150 παρουσιάσεων σε διεθνή και τοπικά συνέδρια. Έχει εξασφαλίσει 3 ομοσπονδιακές και 13 πολιτειακές χρηματοδοτήσεις. Στην παρούσα φάση διευθύνει ερευνητικό πρόγραμμα, χρηματοδοτούμενο από το Institute for Education Sciences, του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Παιδείας της Αμερικής. Το πρόγραμμα εστιάζεται στον σχεδιασμό και στην εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος ανάπτυξης αναγνωστικής ευχέρειας σε μαθητές δημοτικού. Η καθηγήτρια Cartledge έχει λάβει σημαντικές τιμητικές διακρίσεις στην καριέρα της όπως αυτές για εξέχουσα διδασκαλία (από το Ohio State), ηγετικές ικανότητες (από το Ohio Council for Exceptional Children) και σημαντική ερευνητική δράση (από το University of Pittsburgh).
 
Η κύρια παρουσίαση της Ομότιμης Καθηγήτριας Cartledge στο συνέδριο είναι εδώ.