pexels photo 210620
 
Η κοινοπραξία του έργου EDUCATE αποτελείται από μέλη τα οποία έχουν εμπειρία και γνώση σε τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τομείς οι οποίοι είναι σημαντικοί για την ομαλή λειτουργία και επιτυχή εφαρμογή του έργου: τη διδασκαλία γνωστικά απαιτητικών έργων (στα Μαθηματικά), την ανάπτυξη των αναλυτικών προγραμμάτων, την εκπαίδευση εκπαιδευτικών, τη διαφοροποίηση, και την παρατήρηση και ανάλυση της διδασκαλίας. Μέσα από τέσσερις Διακρατικές και Εκπαιδευτικές συναντήσεις στις τέσσερις συμμετέχουσες χώρες του έργου, οι οποίες άρχισαν ήδη να πραγματοποιoύνται, τα μέλη μοιράζονται την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους στους προαναφερθέντες τομείς, επιδιώκοντας να αναπτύξουν συλλογικές εμπειρίες και οπτική, καθώς και κοινή γλώσσα εντός της κοινοπραξίας:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE

Τον Οκτώβριο του 2017 πραγματοποιήθηκε η 1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE στην Κύπρο.
 
Κατά την 1η Διακρατική Συνάντηση συζητήθηκαν και καθορίστηκαν όλα τα απαραίτητα βήματα για τις επερχόμενες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερών χρονοδιαγραμμάτων, των υπευθυνοτήτων, των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν, του προϋπολογισμού και των κανονισμών χρήσης του, καθώς και του πλάνου επικοινωνίας των μελών.
 
Σκοπός της 1ης Εκπαιδευτικής Συνάντησης που ακολούθησε ήταν να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες σε θέματα γνωστικής ενεργοποίησης και διαφοροποίησης έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν περιπτώσεις στις οποίες οι εκπαιδευτικοί διατηρούν, μειώνουν ή αναβαθμίζουν τα γνωστικά επίπεδα των μαθηματικών έργων και να εντοπίζουν τις ανάγκες και τις προκλήσεις των εκπαιδευτικών όταν προσπαθούν να εμπλέξουν όλους του μαθητές τους σε γνωστικά απαιτητική εργασία. Η συνάντηση αυτή ήταν απαραίτητη για την αποτελεσματική εφαρμογή της πρώτης φάσης του έργου, πάνω στην οποία θα στηριχθούν τα επόμενα βήματά του.
 
Φωτογραφικό Υλικό
 
HT7A7652 HT7A7653 HT7A7654
 T7A7657  T7A7659  T7A7661
 T7A7662  T7A7663  T7A7668

 
people coffee notes tea
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE
 

Η 2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2018 στην Πορτογαλία. 

Κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση που προηγήθηκε της Εκπαιδευτικής συζητήθηκε ο πλήρης κατάλογος των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών που προέκυψε από την πρώτη φάση του έργου, καθορίστηκαν οι προκλήσεις και οι ανάγκες που θα αντιμετωπιστούν μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό EDUCATE, και συναποφασίστηκαν οι αρχές σχεδιασμού και η δομή του υλικού. 

Σκοπός της 2ης Εκπαιδευτικής συνάντησης ήταν να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες σε θέματα ανάπτυξης των αναλυτικών προγραμμάτων, καθώς αυτή η τεχνογνωσία χρειάζεται για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών της δεύτερης φάσης του έργου, κατά την οποία οι συμμετέχοντες θα εργαστούν για την ανάπτυξη μέρους του εκπαιδευτικού υλικού για τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές εκπαιδευτικών, αντλώντας από τον πλήρη κατάλογο των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών, τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση, καθώς και τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του γεγονότος.

 Φωτογραφικό Υλικό 
 
meeting 2 5 meeting 2 6 meeting 2 8
meeting 2 9 meeting 2 10 meeting 2 11
viber image meeting 2 1 meeting 2 16

 
 
 
 
 
 
 
 

3η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE

Τον Ιούλιο του 2018 πραγματοποιήθηκε η 3η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE στην Ιρλανδία.

Κατά την 3η Διακρατική Συνάντηση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι πρώτες εκδόσεις του εκπαιδευτικού υλικού ΕDUCATE (Διδακτικές Ενότητες) για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές εκπαιδευτικών, προτάθηκαν τροποποιήσεις του υλικού και λήφθηκαν αποφάσεις σχετικά με το ποιες τροποποιήσεις θα υιοθετούνταν. Επιπλέον, οριστικοποιήθηκαν και κωδικοποιήθηκαν αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση της επόμενης και τρίτης φάσης του προγράμματος. 

Η 3η Εκπαιδευτική Συνάντηση, που προηγήθηκε, είχε τη μορφή ενός εβδομαδιαίου θερινού σχολείου. Κατά τη διάρκεια των πρωινών συναντήσεων, μαθήματα Μαθηματικών τα οποία περιλάμβαναν γνωστικά απαιτητικά έργα διδάσκονταν σε μαθητές Δημοτικού από τον Δρ Seán Delaney και παρακολουθούνταν από Ιρλανδούς και Κύπριους εκπαιδευτικούς, καθώς και από τα μέλη του EDUCATE. Κατά τις απογευματινές συναντήσεις, εντοπίζονταν αποσπάσματα των πρωινών μαθημάτων και συζητούνταν σε ένα περιβάλλον Λεσχών Ανάλυσης Οπτικογραφημένων Διδασκαλιών (ΛΑΟΔ), οι οποίες οργανώθηκαν από την κυπριακή ομάδα. Ειδικότερα, χρησιμοποιήθηκαν οι διδακτικές ενότητες που αναπτύχθηκαν με σκοπό οι εκπαιδευτικοί να συζητήσουν τις προκλήσεις/δυσκολίες που περιλαμβάνονται ενώ προσπαθούν να εμπλέξουν όλους τους μαθητές σε γνωστικά απαιτητικά έργα και να λάβουν υποστήριξη για την ανάπτυξη στρατηγικών για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και δυσκολιών αυτών. Συνεπώς, οι απογευματινές συναντήσεις λειτούργησαν ως μία μορφή πιλοτικής δοκιμής του υλικού που αναπτύχθηκε στη δεύτερη φάση του προγράμματος.

Φωτογραφικό Υλικό

Ireland 5 Ireland 1 Ireland 6
Ireland 8 Ireland 9 Ireland 12
Ireland 23 Ireland 20 Ireland 17

business business people calendar 1187439
 
 

4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE

Η 4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του προγράμματος EDUCATE πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2019.
 
Η 4η Διακρατική Συνάντηση ήταν μία κομβική συνάντηση για το έργο, καθώς κατά την περίοδο αυτή η εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού EDUCATE (Διδακτικές Ενότητες) στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ βρισκόταν σε εξέλιξη. Ειδικότερα, κατά τη συνάντηση αυτή, καθορίστηκαν αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση της τρίτης και τέταρτης φάσης του προγράμματος. Επιπλέον, συζητήθηκαν οι κάρτες αναστοχασμού των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών εκπαιδευτικών για να αποφασιστεί κατά πόσο απαιτούνταν πρόσθετες τροποποιήσεις. Ένα εξίσου σημαντικό έργο κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης ήταν να οριστικοποιηθεί η κλείδα παρατήρησης της διδασκαλίας που είχε αναπτυχθεί κατά τους προηγούμενους μήνες, η οποία εστιάζει σε ζητήματα έργων με μαθηματική πρόκληση και διαφοροποίησης.
 
Η 4η Εκπαιδευτική Συνάντηση, η οποία ακολούθησε αμέσως μετά τη διακρατική συνάντηση, είχε δύο στόχους. Πρώτον, να παρέχει εκπαίδευση στους συμμετέχοντες σχετικά με τη χρήση της τελικής εκδοχής της κλείδας παρατήρησης για την κωδικοποίηση των οπτικογραφημένων διδασκαλιών που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ. Δεύτερον, να παρέχει κατάρτιση στους συμμετέχοντες σχετικά με την ανάλυση των δεδομένων του έργου τόσο από ποσοτική όσο και από ποιοτική άποψη. Αυτή η εκπαίδευση ήταν απαραίτητη αφού, μετά τη συνάντηση, οι συμμετέχοντες έπρεπε να αναλύσουν έναν μεγάλο όγκο δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά την τρίτη φάση του έργου.
Φωτογραφικό υλικό
53008487 294034774607250 1671142165369061376 n 52883845 555784758258999 8580790550792241152 n 52905697 342249519832194 1613794275974184960 n
52938236 544521429372657 8387139962998358016 n 53016247 986745834856972 6279344488578023424 n 53062469 411202639684454 1662799264411025408 n
53110489 387756495347977 6730700892317679616 n 53676950 2324656637756450 326701703892041728 n Educate Photo

pexels photo 696214

[αρχή]