logos

 

"Νέα Αναλυτικά Προγράμματα: Εμφάσεις και προτεραιότητες"

    • οι θεμελιώδεις παιδαγωγικές αρχές οι οποίες διέπουν τα νέα αναλυτικά προγράμματα με βασική επιδίωξη τους την ανάπτυξη ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου,
    • οι βασικές έννοιες "παιδαγωγική διαφοροποίηση", "ετοιμότητα για μάθηση", "διαφοροποίηση διδασκαλίας" και "παιδαγωγική της διαφοροποίησης" σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα
    • οι τρεις βασικοί στόχοι των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

 

"Αποτελεσματικές Πρακτικές Ενδοϋπηρεσιακής Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών - Η παρουσίαση των προτεραιοτήτων της Ε.Ε. και των αποτελεσμάτων της έρευνας"

    • οι προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα προγράμματα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών,
    • οι βασικές αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Κύπρο, οι προοπτικές βελτίωσής του μέσα από το στρατηγικό σχέδιο μεταρρύθμισης για την εκπαίδευση,
    • τα χαρακτηριστικά αποτελεσματικών προγραμμάτων ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα οποία καταλήγει η μεταανάλυση ερευνών που έχουν δημοσιευθεί κατά την περίοδο 2007-2011 και
    • τα κριτήρια ποιότητας τα οποία βασίστηκαν στη συγκεκριμένη μεταανάλυση. Τα κριτήρια αυτά μπορούν να αποτελέσουν αφετηριακό σημείο για την ανάπτυξη αποτελεσματικών πρακτικών ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο επίπεδο του σχολείου.

 

Η Έρευνα Δράσης ως εκπαιδευτική διαδικασία ανάπτυξης εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων

    • Σελ 2-9: Η αναγκαιότητα της έρευνας δράσης και οι επιστημονικές της καταβολές
    • Σελ 10-16: Οι στόχοι, η μεθοδολογία και τα χαρακτηριστικά της έρευνας δράσης
    • Σελ 17-28: Η εφαρμογή και τα αποτελέσματά της