ΣΥΝΕΔΡΙΟ : «Προωθώντας την Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Μια Δυναμική Προσέγγιση»

Το συνέδριο με τίτλο: «Προωθώντας την Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Μια Δυναμική Προσέγγιση» που έχει διεξαχθεί το Σάββατο στις 22 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 09:00 – 13:00 στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστήμιου Κύπρου, αφορούσε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του διεθνούς ερευνητικού προγράμματος: "Ανάπτυξη θεωρητικού σχήματος κατανόησης της ποιότητας στην εκπαίδευση: Εγκυροποίηση του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας"στο οποίο έλαβαν μέρος έξι Ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Κύπρος, Ελλάδα, Γερμανία, Ιρλανδία, Σλοβενία) και ενός προγράμματος ενδοσχολικής επιμόρφωσης το οποίο διεξάχθηκε σε δημοτικά σχολεία στην Κύπρο.

Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός θεωρητικού πλαισίου το οποίο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δώσει απαντήσεις στις σύγχρονες συζητήσεις σχετικά με τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, αλλά και σε συγκεκριμένα θέματα που ασχολούνται με την εκπαιδευτική πολιτική, όπως είναι η εθνική πολιτική για την ποιότητα της διδασκαλίας, η πολιτική για την αρχική κατάρτιση των εκπαιδευτικών και την επαγγελματική τους ανάπτυξη και η πολιτική για τον καθορισμό του μαθησιακού περιβάλλοντος των σχολείων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για τη βελτίωση της διδακτικής πράξης και των προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και στο συνέδριο έχουν παρευρεθεί εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας, της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, της ΠΟΕΔ και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου οι οποίοι κλήθηκαν να τα σχολιάσουν.

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να βρείτε στην Πρόσκληση και στο Πρόγραμμα του συνεδρίου. Επίσης, για πιο λεπτομερή πληροφόρηση μπορείτε να ανατρέξετε στα Πρακτικά καθώς και στις Παρουσιάσεις του συνεδρίου. 

 

RPFChypre 

     european-science-foundation-logo NEW      

 

_________________________________________________________

 

Διεθνές Συνέδριο για τη Σχολική Αποτελεσματικότητα και Βελτίωση

Τον Ιανουάριο του 2011 διοργανώθηκε στην Κύπρο το 24ο Διεθνές Συνέδριο για τη Σχολική Αποτελεσματικότητα και Βελτίωση (ICSEI). Το Συνέδριο αυτό αποτελεί μία ετήσια εκδήλωση που παρέχει την ευκαιρία σε ερευνητές, υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής και εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο να έρθουν σε επαφή και να συζητήσουν θέματα που αφορούν την ισότητα και την αριστεία στην εκπαίδευση. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται η θέσπιση ισχυρότερων σχέσεων ανάμεσα στους ερευνητές, τους υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής και τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση.

Στο Συνέδριο έγινε παρουσίαση διάφορων άρθρων σχετικά με το πρόγραμμα για την «Ανάπτυξη θεωρητικού σχήματος κατανόησης της ποιότητας στην εκπαίδευση και εγκυροποίηση του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας», μερικά από τα οποία συμπεριλαμβάνονται στις Παρουσιάσεις

 

ICSEI