EΠA 336 Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Επισκόπηση βασικών μεταβλητών της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας, που έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για τις διδακτικές προσεγγίσεις, που υιοθετούνται στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Διδακτικός μετασχηματισμός ερευνητικά έγκυρου διδακτικού υλικού, ώστε τεκμηριωμένα να υποβοηθείται η γνωστική, συναισθηματική και αισθησιοκινητική ανάπτυξη των παιδιών και η ενεργοποίηση των πλούσιων ικανοτήτων παρώθησής τους. H διερώτηση ως μέσο ανάπτυξης εννοιολογικής κατανόησης. H ενοποίηση της λειτουργικής κατανόησης φυσικών φαινομένων και της ανάπτυξης δεξιοτήτων συλλογισμού και επιστημονικής μεθόδου.
 
EΠA 435 Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο
Αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος και των μεταβολών του για την ανάπτυξη των αντιληπτικών μηχανισμών των ατόμων προσχολικής ηλικίας, με τη βοήθεια απλών μεθόδων και διαδικασιών των φυσικών επιστημών. Επινόηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για ευαισθητοποίηση των παιδιών για τις αλληλεπιδράσεις ανθρώπων-περιβάλλοντος και για την καλλιέργεια ετοιμότητας και κατάλληλων στάσεων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο.
 
EΠA 477 Πληροφορική Υποστήριξη για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Σχολείο
Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν την πληροφορική τεχνολογία στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο. Οι φοιτητές εξοικειώνονται με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ως μέσο προσομοίωσης και διερεύνησης, ως διακείμενο συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων, ως βάση επίδειξης και αλληλεπίδρασης και ως γνωστικό εργαλείο για τη διδασκαλία και μάθηση. Γίνεται αναφορά στη χρήση του διαδικτύου, ως μέσου επικοινωνίας και συνεργατικής μάθησης.